Bestellen en Bezorgen

Bestellen en Bezorgen

Wat zijn de levertijden?

Wij bieden onderstaande bezorgopties aan.

Voor Nederland geldt:

  • GRATIS levering vanaf €50
  • Standaardlevering: Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis (werkdagen)

Voor België geldt:

  • GRATIS levering vanaf €50
  • Standaardlevering: Voor 16:00 uur besteld, binnen 1-2 werkdagen in huis (werkdagen)

Wat is de status van mijn bestelling?

Wanneer je bestelling bij ons is verwerkt, ontvang je een Track & Trace code via de mail. Met de Track & Trace informatie kun je jouw pakket volgen. Heb je de mail niet ontvangen? Check dan je 'ongewenste reclame' inbox. Indien je de mail nog steeds niet hebt gevonden, kun je hier contact met ons opnemen.

Wanneer je op de dag van levering niet thuis bent op het door jou opgegeven bezorgadres, zal de bezorger de volgende dag het item opnieuw proberen aan te bieden, of het pakket bij de buren afleveren.

Houd er rekening mee dat wij deels afhankelijk zijn van de prestaties van onze vervoerders. Wij kunnen helaas niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele vertragingen ontstaan bij onze vervoerders.


Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

Ja, je kunt jouw bestelling ook ophalen in onze winkel. Ons adres is:

  • Zuidpolderstraat 32, 3074 XW Rotterdam

Kan ik mijn adres wijzigen?

Indien je nog geen verzendbevestiging via de mail hebt ontvangen, kunnen wij je adres wijzigen. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en geef direct de nodige informatie en je ordernummer door.

Als je de verzendbevestiging al hebt ontvangen, kun je via de Track & Trace code mogelijk het adres wijzigen. Indien dat niet lukt, moet de levering eerst weer bij ons worden teruggebracht, waarna we een nieuwe zending kunnen aanbieden.


Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, wij kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen in jouw bestelling. Om jouw bestelling zo snel mogelijk te kunnen bezorgen, gaan wij daar direct mee aan de slag in ons magazijn en zijn wijzigingen helaas niet meer mogelijk.


Er ontbreekt een artikel in mijn pakket. Hoe kan dat?

Als we jouw bestelling niet volledig kunnen leveren door een bepaalde oorzaak, word je hierover geïnformeerd via de mail met een passende oplossing. Heb je nog geen bericht van onze klantenservice ontvangen? Neem dan hier contact met ons op.